sobota, 28 grudnia 2013

Sywester 2013/2014 cz.III

No Kochane, jeżeli kreacja została już wybrana, paznokcie zrobione to myślę, że nadszedł czas na makijaż.
Muszę przyznać, że zrobienie ładnego make upu to dla mnie nie lada wyzwanie. Czasem narysowanie prostej kreski na powiece sprawia mi trudność więc w sylwestrowym makijażu pomoże mi koleżanka, bo tej nocy chce wyglądać perfekcyjnie :)




Uważam, że najważniejsza jest dokładność. Chyba żadna z nas nie chciałaby w sylwestrową noc, wstydzić się pomarańczowych plam na twarzy od fluidu, posklejanych rzęs czy spływających kresek do kącików oka.




Tak więc najważniejsza jest trwałość makijażu. Mile widziane są wszelkie podkłady,pudry oraz spray'e utrwalające. *Tańszą alternatywą* jest zwykły lakier do włosów. Po umalowaniu, spryskuje delikatnie twarz i na prawdę się trzyma. Może nie jest to najlepszy pomysł ale raz na rok myślę, że nic sie nie stanie :) Oczywiście chrońcie oczy! Podczas tak wyjątkowej nocy możemy pozwolić sobie błyszczące cienie, ciemne czy nawet jaskrawe barwy ponieważ musimy pamiętać, że zabawy zazwyczaj odbywają się w słabym oświetleniu a w make upie wieczorowym chodzi o wyrazistość. Oczywiście nie zapominajmy o granicach dobrego smaku, przy tym wszystkim dobrze zachować w jakimś stopniu naturalność aby nie wyjść na przysłowiową "tapeciarę".




Chyba co do makijażu nie ma co się rozpisywać, zobaczcie kilka zdjęć które znalazłam:








:)


3 komentarze:

  1. Też uważam że z makijażem jak i z ubraniami trzeba rozważnie! Super blog, obserwuje!
    Zapraszam też do siebie :)
    finementesword.blogspot.com
    Było by miło gdybyś mnie odwiedziła

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne makijaże! Będę musiała kiedyś je zrobić :)
    Obs. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy makijaż jest super tylko trochę przerażają mnie te czaarne brwi :d muszę przeczytać resztę części, zaciekawiły mnie!

    http://slodkieslodkieczary.blogspot.com/ zaobserwujesz? ja się odwdzięczę :)
    https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?sk=page_insights Było by miło, jak byś polubiła, to dla mnie bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń