poniedziałek, 30 grudnia 2013

Sylwester 2013/2014 cz.IV

No Kochane czas na kolejną część Sylwestrowych przygotowań. Przepraszamy, że notka nie ukazała się wcześniej ale jakoś nie mogłyśmy znaleźć wolnej chwilki. Przechodzimy do fryzury :)


Ja w tym roku mam ogromny dylemat co z nimi zrobić. Moje włosy ciężko określić, raz się kręcą, raz są falowane a czasem prawie proste. Zależy to np. od pogody, gdy jest wilgotno skręcają się w spiralki. Ale może o tym kiedy indziej. W każdym bądź razie Kochane jak myślicie? Postawić na naturalne "loczki" czy może wyprostować ? czekam na wasze opinie :)


Na jednym z portali o urodzie czytałam wypowiedź jakiegoś fryzjera (niestety nie pamiętam już jakiego), że do łask wracają włosy falowane z długa grzywką i niezmiennie krótkie fryzury. Dobór fryzury zależy również od tego, gdzie planujemy spędzić sylwestra.
Jeżeli wybieramy się na bal, to jasne, że do takiej sytuacji będzie bardzie pasowało coś formalnego a elegancki kok może nie do końca pasowałby na luźną domówkę. Oto kilka inspiracji:












< zdjęcia brałam z różnych serwisów. Na zdjęciach są podpisy więc spokojnie możecie poodwiedzać stronki i jeszcze tam czegoś poszukać :) >



Kochane ! Chcę Wam życzyć z całego serca wszystkiego co najlepsze na ten nowy 2014 rok. Dużo uśmiechu, radości, miłości, zdrowia, spełnienia wszystkich Noworocznych postanowień i spełnienia marzeń. Żebyście w tę wyjątkową noc wyglądały olśniewająco :)
Buziaki : Lena



2014 please be good and make my wishes come true .. ♥

11 komentarzy:

  1. z miłą chęcią zaobserwowałam :*
    Będzie mi miło jak polubisz fanpejdża https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy tak samo ciężko określić ://
    Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku ! :)
    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem wszystkie fryzurki są cudowne . Tez miałabym dylemat. Masz świetnego bloga oczywiścię obserwuję i licze na rewanż . :*
    Pozdrawiam
    beautybydaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ktoś ładnie ułoży włosy to będzie bez znaczenia czy proste czy falowane ^^ ja zostawiłam naturalne (ni proste, ni kręcone) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że te fotowe instrukcje upięć zawsze są niekompletne :( bo upięcia są cudne i chciałoby się je wykonać na własnych włosach... Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o klikniecie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne. :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog! :) Obserwacja za obserwacje? Jeśli tak, to pisz na moim blogu: http://kakardaxoxo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne inspiracje ja uwielbiam loki. Moje wlosy lekko sie krec wiec czesto wlasnie w takich mozna mnie zobaczyc ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. na pierwszym zdjęciu na dziewczyna wygląda troszkę jak jakaś lalka barbie :D taka wydaje mi się nieco sztuczna ;/

    może wspólna obserwacja?
    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy post ;) piękny design bloga ;) ogólnie blog świetny ;) szczęśliwego nowego roku ;)
    zaobserwujesz? ;) byłoby mi bardzo miło ;)
    milenaa-milaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog (naprawdę). Masz bardzo fajny styl <3
    Obserwujemy? Daj znać, a my na pewno się odwdzięczymy.
    Zdobędziesz dwóch dodatkowych obserwatorów
    (u nas zawsze obserwacja za obserwacje)
    aloohaparadise.blogspot.com
    just-click-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne inspiracje!
    Wykorzystam je na pewno w codziennym życiu!
    Dzięki raz jeszcze kochane :-*

    Przy okazji zapraszam Cię do wzięcia w moim małym giveaway’u!
    Do wygrania wymarzona sukienka warta 200$, a dla pozostałych nagrody gwarantowane!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń