niedziela, 5 stycznia 2014

Noworoczne postanowienie czyli zaczynamy ćwiczenia.

Cześć wszystkim! Jak się macie w nowym roku? Jak minął sylwester? Mnie w sumie bardzo przyjemnie, wytańczyłam się :)
Wiadomo, że wraz z przyjściem Nowego Roku pojawiają się noworoczne postanowienia. Moje jest takie, jak myślę, że większości z nas. Mianowicie - wziąć się za siebie w baardzo szerokim tego słowa znaczeniu.


Tak więc, od 2 stycznia rozpoczęłam ćwiczenia :) Raczej jestem chuda bo mając 17 lat ważę, 47-48 kg. Chciałabym przytyć, ale niestety z moją przemianą materii jest to praktycznie niemożliwe. Mogę jeść słodycze i fast foody i ani kg więcej.


Do rzeczy. Za cel postawiłam sobie pośladki, nogi i brzuch a ćwiczyć będę z moją ukochaną Mel B! 2 stycznia zrobiłam 100 brzuszków i 10 min z Mel na pośladki. Pech chciał, że następnego dnia obudził mnie straszny ból nogi. Musiałam ją przeforsować... Nie chce więcej się męczyć tak więc chyba na pośladki znajdę sobie jakieś lżejsze ćwiczenia... Caałe szczęście, że nie spotkał mnie też ból mięśni brzucha po tych brzuszkach. To już moje 2 podejście z Mel B (1 raz ćwiczyłam z nią 2 miesiące) więc brzuch mam trochę wyrobiony. Pewnie dla tego nie bolał.


Oto ćwiczenia z których mam zamiar korzystać:


Brzuch

http://www.youtube.com/watch?v=2vqhhaYkDiI


Pośladki

http://www.youtube.com/watch?v=rsOwRoaRh4I

Nogi
http://www.youtube.com/watch?v=_xrXEV6U8Sc




Naturalnie trochę motywacji :)








co wolicie? Skinny czy fit?
Stawiam zdecydowanie na FIT!


*.*

Buziaki :) Lena ♥

6 komentarzy:

  1. Świetne:-)
    Obserwujemy ?
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki:-* Prowadzicie naprawdę rewelacyjny blog, piszecie ciekawe tematyczne posty, dodajecie magiczne zdjęcia i jesteście przede wszystkim piękne – czego chcieć więcej? Z chęcią obserwuję (GFC) I czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za postanowienia ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym chciała miec motywację do ćwiczeń!!! Trzymam kciuki, mam nadzieję, że Ci się uda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post.
    Zapraszam do mnie: my-secreworld.blogspot.com
    Obserwuję liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie dotrzymuje postanowień...

    Obserwujemy? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń